at kusins place haha

ja vi förflyttar oss med tiden, just nu sitter vi allihopa, samma hög hemma hos min kusin och hans fru, och kollar på någon suprtråkig arabisk film, fattar knappt haha :( Så jag underhåller mig med att sitta vid deras otroligt söta ROSA lilla bloggdator, helt kär i den, måste fan ta och skaffa mig en sådan! Men batteriet dör närsom så jag kommer nt kunna blogga mycket mer ikväll tror jag hehe. Förresten kom jag på att det är nyåår idag, klockan är ju efter tolv och så haha, ja okej nu ska jag avsluta detta het onödiga inlägg, pusspuss! :*


Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

okej ;) kolla gärna in videon i senaste inlägget och säg vad du tycker, om du tycker samma som jag? ;)

kram

2009-12-31 @ 01:30:05
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />