dagens outfit.


ursäkte the smuts på min spegel hihi.



Imed att jag vaknade en halvtimme innan jag började så var det eld i abken och snabbt som fan slänga på sig någonting, så jag bara tog första bästa, elelr kasnke inte bästa, men första ialflall hehe. Blev lite sådär halvluffigt. Linne, jeans, hoodiekofta, uggs, benvärmare.

Nu förtiden orkar jag inte ta på mig så väst fint i skolan, brukar oftast bara ta något, bara det värmer, för snacka om att det är svinkallat kl åtta på mogrgonen! Buhuu, ge mig sommar!



GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG SOM VECKANS BLOGG NU SÖTNOSAR! :*

Kommentarer
Postat av: klaudia

sv; okej, nu har jag röstat :D:D

2009-12-08 @ 17:07:14
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />