home again!

hejhopp gullungar!

Är hemma nu
, vi stack hit igen för vi har inget liv, haha nej skojar men vi bara kände för att komma hit. Vi gjorde iallfall pannkaks tårta med banan, fyfan vad gott det blev kan jag tala om för er!

Är iallfall proppmätt nu och mår lite smått illa eftersom att jag inte ätit något på hela dagen förutom detta så det känns lite äckligt att äta något så sött och kladdigt på tom mage. Men det var värt det hehe.

Vi ska nog iallfall bara sitta och mysa, kanske sätta på någon film eller något. Gud vad filmgalen jag har blivit på sista tiden. Förr kollade jag på film&tv hela tiden, vad hände haha? Aja jag tycker iallfall det är skimysigt med filmer, speciellt såna man kan sitta och gråta sig igenom hehehe.

(L)



Kommentarer
Postat av: natta

okej :D

2009-12-22 @ 00:43:09
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />