nattblogg maaan

helloj!

Sitter här och gör absolut ingenting annat än att lyssna på gay musik och chillar! Vad gör ni då era små busfrön? aja dont even care, för jag vill bara att det ska bli imorgon och att imorgon ska gå snabbt som satan så vi äntligen kommer till dagen vi alla väntat på, årets höjdpunkt, årets början och start, nämligen NYÅÅÅR! Är supertaggad, hoppas denna nyår blir bättre än förra haha, nej men vi hade ändå ganska kul, right bääth?

Min poäng här är iallfall att jag är suuupertaggad inför nyår 2009, och antar att ni också är det!! Det kommer kännas helt werid att säga 2010, och att ens skriva det, liksom
2010, hur konstigt ser inte det ut? 2009 ser mycket bättre ut tycker jag, känns även lite häftigt att det är sista året då det är ett tal, om ni fattar avd jag menar liksom 2009, sen blir det 2010 haha ja whatever, ha en mysig natt, för det ska jag haaaaaaa!





Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

ja det är bra mkt trött dock!



ja skorna är helt underbara :D

2009-12-30 @ 01:47:32
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />