i love shopping.

http://api.ning.com/files/duVGMIUBOuI2uGAOpjB-n6J-5FtsUwrhGanhn*TEdW7EwMPdqd2Bs80H-03jBwIs1i2ZmiIv89UWl4Yu3qFy1D96G2NVz1to/Shopping20Logo20TSS.jpg
Min syster kom hem för ett tag sen med några kassar med kläder och skor. Såklart blir jag avundsjuk jag vill ju förfan också shoppa! Åh jag önskar också jag hade ett jobb så jag fick lön och kunde shoppa sönder mig vart ändå j*vla månad! Men ja, jobb och lön kommer i den senare delan av mitt liv. Iallfall så ska jag och min storasyster dra ner till stan imorgon och då ska jag se om jag kan hitta några godingar som får följa med mig hem, hihi. Justdet, det blir ingenting ikväll, eller iallfall inte hem till syrran. Blir hemmakväll istället.

kissesonyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />