mrs. dålig uppdaterare!

hejhopp!

sorry för vääldigt dålig uppatering, men har inte haft möjlighet till data under hela natten och idag, men nu har jag det.  För jag är hemma. Jag skrev ju igår kväll att min kusin skulle sova här, men det blev visst inte så. Så vi smög ut runt ett tiden igår natt och stack hem till henne istället haha. Jag lämnade en fin liten lapp till mami&papi. Vi vaknade runt två tiden idag... igen. Så har vi varit ute med hundarna och tagit det lugnt, det har ju varit jättevarmt och skönt väder. Vi satte oss utanför Husie Livs och drack fullsize och åt massa godis. Kommer ihåg förra sommaren då vi gjorde det vartenda dag haha, luffare eller vad? Men iallfall så är vi lite hungriga nu och tänkte göra nåt att äta så vi ska faktiskt göra fattiga riddare, typ en av de få grejer jag kan laga. Aja sånt är livet. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />