YES&NO

haha det var ett tag sen jag skrev mina dumma yes&no listor. Aja tycker faktiskt att det är dags för ännu en sådan hihi. Det har ju kommit upp en massa YES&NO tankar i mitt huvud så jag tycker faktiskt att jag kan dela dem med er hihi.

NO:

värme perioder- varför kan aldrig solen stanna ett långt tag? Det blir alltid såhär, en hel vecka med dödsvärme, sen ett långt tag med bara en massa piss-väder. Verkligen ett stort NO tycker jag !

solbränna- Ja nu menar jag ju såklart inte den solbrännan man vill ha då man får fin färg utan den riktiga BRÄNNAN. Då man verkligen bränner sig. Det är det värsta med sommaren, att bränna sig. Det gör så jävlans ont, man kan inte ha på sig vilka kläder man vill för då gör det ont, eller man kan inte sova som man vill, för då gör det ont.

efter ångest- Ni vet den ångest man får efter en resa eller så, att man bara vill tillbaka! Åh hatar det verkligen. Än så länge har jag haft denna sorts ångesten två gånger, en gång efter Urix, och nu efter min älskade Turkiet-resa. Orhh!

Nu räcker det med negativa tankar, här kommer min YES lista som förhoppningsvis är längre än NO listan.

YES:

Haremsbyxor- Ja dessa byxor ni vet som ser ut som om man har skitit i byxan eller nåt haha. Iallfall så har jag faktiskt ogillat dem väldigt mycket innan. Vet inte varför men nu tycker jag faktiskt dem är skitsnygga... och bekväma.

vattenmeloner&jordgubbar- godaste frukterna någonsin förfan! Verkligen sommarfruker. Inget är mysigare än att sitta ute en mysig sommardag med en ask jordgubbar och en god vattenmelon.... mums!

gladiatorskor- Samma som jag skrev på haremsbyxorna så har jag ogillat dessa skorna också. Tyckte inte om dom så mycket innan faktiskt, fast nu älskar jag dom haha, tycker dom är så fina. Jag kan väldigt snabbt ändra min åsikt om någonting har jag märkt, höhö.

det var allt för mig för denna gången, pusses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />