i'm alive.

För er som undrar så lever jag fortfarande. Haha har verkligen inte orkat med datorn den senaste tiden, men nu är jag här, hihi. Har inte gjort mycket idag faktiskt. Varit ute med mina kusiner och så. Vendela sov ju hos mig igår, men hon åkte hem idag. Vi har ju inte träffats på jättelänge så det var jättekul faktiskt.

Iallfall så var jag ju i stan igår med min kusin, kände verkligen att det var på tiden att shoppa lite, började nästan bli lite smått desperat. Har inte shoppat på nån månad nu fan. Men så gjorde jag ju det som tur var. Köpte två jätte fina tröjor, blev lite ledsen när  jag kom hem och fick lite ångest att jag inte hann köpa mer haha men ja, får väl ta igen det nångång snart. När vi var i stan så typ fikade vi på espresso house, åt på heavens world, och så satte vi oss i Gustav med en ask sjukt goda jordgubbar och njöt av den underbara solen som äntligen har tittat fram! Så skönt med lite värme nu. Det var ju på tiden tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />