kusinvitamin.

hejhopp.
är faktiskt hos min kusin just nu. Kom hit runt halv fyra tiden men hon var inte hemma så jag gick in och väntade på hennes rum,. Tiden gick och jag hann somna haha, Vaknade efter typ en timme, då hon kom hem. Vi har ätit och sånt, och nu sitter vi här. Vi sak väl ta och hitta på någonting idag, men vad, det vet vi inte riktigt ännu.

Skolan idag var helt okej, ganska kort. Vi gjorde inte så mycket , kollade på film och sånt annat .Kan inte fatta att nästa gång vi har lektion går jag i NIAN! Haha fyfan vad fort tiden går, shiit. Men det sak iallfall bli skitskönt med sommarlov nästa vecka. Nu kallar min kusin på mig så jag kan tyäverr inte blogga mer haha, skriver kanske lite mer ikväll pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />