roro don't go!

Hellu.

Sitter och ska alldelles strax hoppa ner i sängen. Måste ju upp tidigt imorgon, åker till Vombsjön med klassen ju. Idag har jag inte gjort mycket mer än att lekt mamma, haha. Har tagit hand om min systers son typ hela dagen, hon behöver verkligen vila. Men jag älskar faktiskt bebisar så det gör ingenting... bara dom inte skriker haha, får fan panik då, vet inte vad man ska göra och sånt. Iallfall så åkte vi till mina kusiner ju, hon ahr fått en jättesöt liten flicka. Vi kom inte hem förens runt halv tio tiden och då var det raka vägen för mig hem till titti, där var melisa och roro. Vi skulle säga hejdå till roro för hon åker ju imorgon till Libanon, och så ska hon vara där i nästan två månader. Fy satan vad jag kommer sakna henne! Hatar vekligen att säga hejdå. Lyckades tillochmed klämma fram några tårar :'(.


Älskling jag hoppas verkligen att du kommer
att ha jätteroligt där. Vi kommer sakna dig jätte
mycket, verkligen. Älskar dig mucho mucho, albi <3



Kommentarer
Postat av: reham

älskling kommer sakna er sjukt mycket, men ni får ha det så kul. älskar dig enormt<33333

2009-06-09 @ 00:36:36
Postat av: matilda

somrig fin bild :)

2009-06-09 @ 21:52:22
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />