torsdag.

helluusan!

Kom hem för en stund sen, jag sov ju hos min kusin igår. Vi typ var ute mest och så, men en jävligt sjuk sak hände! Asså jag förstår mig inte på vissa folk helt seriöst. Det var så att vi var i en affär, där alla pengar som affären tjänar går till röda korset för att hjälpa barn och sånt. Iallfall, där står jag och mina två kusiner och bara tittar lite där vi ser ett helt gäng med kvinnor, från 20 år till typ 50, eller 60 år. Och så hade de en liten flicka med sig, ungefär 7 år. Och kan ni gissa vad de gjorde i affären, jo de snodde kläder!! Både jag och mina två kusiner såg det med våra ögon, asså det var sjukt. Först såg de bara skumma ut så kassörskan började också undra lite. Sen märkte man liksom hur de betedde sig och så. Och det sjukaste var ju att de gav till den lilla flickan som också tog kläder. Fyfan säger jag bara! Sen bara liksom gick vi förbi provrummen så bara sen vi att en av kvinnorna står och trycker ner ett plag i kjolen! Då såg hon att vi såg henne och då gick dom ut direkt. Asså hur fan tänker männikor nu för tiden, jag blev så chockad!

http://luftslott.org/wordpress/wp-content/uploads/2009/03/shoplifting_2_2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />