trött.

Åh fattar itne vad det är med mig har varit så trött hela dagen, just nu vill jag bara sova. Ska faktiskt göra det snart tror jag. Har iallfall precis varit ute på en liten kvällsrunda med baby. Fortfarande blött och fult ute. Orh när ska det bli sommar?! Hoppas det iallfall blir bättre väder imorgon. Första dagen på sommarlovet ju. Vet faktiskt ihte vad jag ska hitta på imorgon. Min syster ska ju göra uppkörningsprovet imorgon, hoppas hon får körkortet! Iallfall så om hon klarar det så ska vi ut och lite sånt. Sen på lördag ska jag träffa Vendela, min barndomsvän som jag kännt sen jag var två år. Vi har inte träffats på jättelänge så det ska faktiskt bli skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />