turkey, here i come!

Så nu tycker jag att jag kan säga varför jag var så glad i förregår. Jag ska åka till Turkiet! Fyfan vad glad jag är asså, verkligen. Ska bli så skönt att komma ifrån allting här i tråksverige, det bara regnar och blää! Anledningen till att jag inte sa det innan var för att, det inte var helt säkert att vi skulle åka, och alltid när något inte är helt säkert och jag säger det så händer det aldrig, höhö. Därför valde jag att vänta. Men nu kan inget stoppa oss, nej! Det har däremot varit en jävligt stressig dag kan jag säga, det kommer hela tiden nya problem angående resan. Först idag när jag satt i bilen och kollade på mitt pass upptäckte jag att giltighetsdatumet hade gått ut! Vilken jävla tur asså, annars hade det inte varit så kul på flygplatsen när jag hade fått svaret " nej du kan inte åka, ditt pass gäller inte" , jag lovar jag hade nog fått hjärtattack eller nåt. Fick en jävla paniksångest asså, och så åkte vi raka vägen till polis saken och fixade ett provisoriskt pass, dvs ett engångspass. Tycker engångspassen är finare än de vanliga, dom är helt rosa och gulliga, hihi.

Iallfall så åker jag på lördag morgon och kommer hem nångång på måndagen, inte måndagen som kommer direkt efter utan nästa igen. Åh fy vad härligt det sak bli asså, det var ett tag sen jag reste ju. Men denna resan kommer ju bli väldigt annorlunda än sist. Nu är det bara jag,mamma,min kusin, och mina två mostrar som ska åka. Hela denna resan är för mig säger mamma eftersom hon reste för två månader sen bara hon och pappa, och så har jag tjatat så länge ju så hon gjorde det till en överaskning till mig. Men det blev ingen överaskning eftersom att min andra kusin visste om att mamma skulle ta med mig och min kusin dit så berätta hon det till mig, så när mamma berättade det fick jag leka lite dum.. och överaskad haha. Jag kollade lite bilder på hotellet, satan vad fint det är, åååhh jag längtar som fan!

Jag älskar verkligen min mamma&pappa som fixade detta åt mig , dom är fanimej bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detsamma!

2009-06-16 @ 19:06:34
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Annika

SV: Tack detsamma du :) Och ha en underbar resa i Turkiet! Kramis

2009-06-16 @ 21:47:25
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />