Turkiet 2009. <3

hej hopp.

Sitter hos yosur nu, vi vaknade nyss. Jag kom till henne efter att jag vaknat och så, så har vi kollat igenom våra bilder från Turkiet, men vi råkade somna tillslut hehe. Iallfall så är vi vakna nu och ska återgå till det vi gjorde innan, och lite annat.

Tänkte berätta lite om semestern. Vi åkte ju på lördagen, och det var en helvetes jobbig dag kan jag säga er. När vi kom fram till flygplatsen i turkiet så upptäcker vi att min och min kusins väska inte kommer på det jävla bandet haha, där stod vi och väntade jävligt länge tillslut fick vi reda på att väskorna kommit bort! Blev så jävla förbannad. Och sen så missar vi såklart bussen som skulle hämta upp oss. Så där satt vi till klockan ett på natten. Sen kom äntligen någon som letade efter oss. Hotellet var skitfint och jättemysigt. Och allting där var så jävla underbart, jag kan säga en sak, detta är absolut inte sista gången jag åker till Alanya och bor på det hotellet. Verkligen inte! Iallfall så spenderades veckan med en jävla massa sol och bad, både i det otroligt fina havet och i hotellets pool. Nu ser jag ut som en grillad tomat i ansiktet, hihi. Vi gjorde såklart en massa annat än bada i stranden och så, på kvällarna var vi ute i stan och jag kan lova er att jag aldrig sett så många diskotet öppna på samma gång. Asså hela staden ser ut som ett en stort disco, det var så mycket folk och speciellt danskar och svenskar. En av dagarna åkte vi på en båt tur ut i havet där vi stannade och badade i grottor, eller mitt i havet eller andra jättefina platser. Justdet vi fick inte våra väskor förens EN VECKA efter, kan ni fatta hur arg jag var, nej tror nog inte det haha, stackaras mina två andra kusinder som fick dela deras kläder med oss ie n vecka, men vi fick köpa en massa där åsså ju, haha. Åh fan asså jag vill tillbaka nununu! Lägger in en massa bilder senare, nu ska jag ut eller något det steker för tillfället i malmö. pussees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />