Varför?



Har läst så många bloggar om folk som kände, eller kände någon som kände den stackars tjejes som blev dödad av sina "vänner". Man blir fan rädd när man ser vad folk kan vara kapabla till att göra. Speciellt ens vänner?! Hur fan kan man låta avundsjukan ta över en så mycket att man får för sig att göra någont sånt här. Det är så sjukt. Även om jag kanske inte kände henne eller någonting, blir man fan ändå ledsen. Jag är sån, ser jag att någon är ledsen, vare sig det är någon litet eller stort, så blir jag också ledsen. Varför vet jag inte. Men asså hur kunde de två ungdomarna göra någonting sådant. Det här fick dom nog inte att må bättre, antar jag. Detta kommer ju sitta i deras liv för alltid, det är ingenting man glömmer. Att man dödat någon oskyldig. Någon som man varit VÄN med.

Jag vet själv hur det känns att förlora någon man verkligen älskat, det är så jävla svårt. Men det är en annan sak, jag visste tillexempel att jag skulle förlora personen närsomhelst. Jag hann säga hejdå. Men tänk er alla hennes vänner, famlj och släktingar. Det bara kom plötsligt. Tänk hur de måste kännas för dom. Att veta att för några timmar sen var jag med henne och vi hade det hur bra som helst, och andra sekunden är hon borta. Jag skriver inte detta bara för att jag vill berätta hur mycket jag tycker synd om alla som kände hene utan också för att man aldrig vet när man förlorar någon. Man kanake precis har varit med den, man kanske har bråkat med personen eller vad som helst och sedan är allting annorlunda. Påminn era vänner, familj släktinagr eller vem det nu är lite då och då om att ni verkligen älskar och uppskattar dem. För då den dagen kommer då ni inte kan göra det kommer ni ångra er, tro mig.

R.I.P -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />