ångest!

hejhopp!

ingen skola för mig idag, var sjukt trött imorse. Så jag orkade verkligen inte gå till skolan. Jag har för det mesta kollat på tv och så. Asså jag har riktig ångest, jag vill bara spola tillbaka tiden som varit denna helgen. Vi hade så jävla kul. mög!

Iallfall, idag vet jag inte vad som händer. Kasnke bara ta det lungt eller något, har ingen aning faktiskt, Får se senare. Men just nu sitter jag iallfall och tröst äter en massa choklad. Har ni kännt den känslan när man verkligen ångrar att man inte gjort en sak, eller att man gjort det annorlunda. Japp, den sorts ångesten har jag just nu. åh! hejdå!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe ja tänk om man kunde skicka över ett gäng med muffins på mailen :)

2009-05-25 @ 16:17:11
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: matilda

nåt kul som händer i veckan? :)

2009-05-25 @ 19:42:09
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />