äntligen här.

hejhopp!
kom nyss hem , har varit på sjukhuset och hälsat på min syster och vet ni vad. Lillskiten har äntligen kommit ut haha. Han föddes inatt klockan kvart i 2. Och han är så jävla underbart söt, älskar han redan. Efter att vi var på sjukhuset åt vi ute, och så träffade vi mina kusiner och så. Vi satt ute och åt men det var ett helvette, fyfan vad varmt det var! Asså gud, jag kände mig verkligen stekt. Men det är verkligen skönt med riktigt sommarväder. Hoppas bara att det håller sig ett tag, hihi.

Iallfall så sov jag över hos min kusin igår, vi gjorde smoothie och massa annat kul. Nu kommer lite bilder från igår och idag så ni får se Elias hehe. Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska nog bara vara hemma och ta det lugnt eller kanske ut eller något lite senare, men nu sak jag gå och kolla på Repris av Desperate Housewives,hihi . Puss.


Hos min kusin igår.


elias.


jag och elias.


elias igen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />