dålig uppdatering.

Japp, ännu en dag med superseg uppdatering men har faktiskt knappt varit hemma idag. Igår hade vi ju filmkväll hos mig och vi kollade på titanic och hade jättemysigt faktiskt. Haha kan säga att jag grät en hel del, men fyfan jag kan kolla på den filmen typ 100 gånger i rad och ändå tycka att det är lika sorligt. Jag älskar den helt enkelt. Iallfall efter filmen runt 11 tiden följde jag och melisa roro en bit hem sen promenixade jag och melisa en stund. Efter det stack vi hem till mig, vi gjorde inte så mycket, så gick vi in och la oss. Vi vaknade inte förent klockan halv två idag haha, så vi sov ju ut ordentligt kan man nog säga. Men så efter vi hade ätit och så, så cyklade vi hem till reham och stekte och badade i den sjuka värmen som vi hade i dag. Som tur fanns rehams pool så man kunde svalka av sig lite då och då, så det blev en massa solande och bad idag.
Fick skitmycket färg faktiskt. Hihi.
Efter att vi hade varit hos reham gick vi hem och fixade oss och så bar det av mot stan Där åt vi jättegod mat och så fikade vi och promenerade. Jättemysig helt med flickorna, imorgon ska vi nog göra någonting igen, men vad det vet vi inte, vå får se imorgon. snart kommer lite bilder från gårdagen och idag. Jag kommer nog inte blogga mer idag eftersom min kusin kommer hit nu och så ska vi snacka ut om en sak, och det kommer nog ta en tid. Förresten så vill jag uppdatera om min systers unge som fan inte vill komma ut, Men vi fick ett samal nu från sjukhuset och han har nog gett upp och är förhoppningsvis påväg ut, hihi skriver antingen imorgon eller senare ikväll om jag hör något mer.


puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />