de gör allt för sina filmroller.


Den kurviga sångerskan Beyonce Knowles, 26, gick ner 9 kilo inför rollen som Deena Jones i filmen "Dreamgirls". Knowles använde sig av Master Cleanse - dieten som går ut på att inte äta fast föda utan citronjuice, sirap, vatten och cayennepeppar är det enda som är tillåtet, vilket inte är en sund diet. Sångerskan håller med om att Master Cleanse inte är hälsosam och rekommenderar den inte. "Jag skulle inte rekommendera den här dieten för någon om det inte är så att personen i fråga behöver tappa kilon snabbt inför en filmroll", sade Beyonce Knowles till US magazine i en gammal intervju.


Christian Bale är väl mest känd som Batman i "Batman Begins" och "The Dark Knight". Men innan dess, år 2004, fick han rollen i den omtalade "The Machinist". I filmen spelar Bale en anorektisk fabriksarbetare som tror sig se spöken och för att göra karaktären så trovärdig som möjligt gick stjärnan ner 28 kilo och vägde tillslut endast 58 kilo.


- Gud!, han ser ju äckligt smal ut. Jag hade verkligen itne svält mig så för en filmroll!

Källa: Improveme.se

Kommentarer
Postat av: emma

jag har sett den filmen när han är så smal, skitvidrigt! han är ju snygg i vanliga fall men där fy. har du sett american psyko, där är han tvärtom skitbiffig och vältränad :p



kram

2009-05-08 @ 11:28:06
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />