no school.

hejhej.
sitter och myser med bobbie i knäet. Idag blev det ingen skola för mig. Kände mig faktiskt lite dålig imorse, mådde ju illa igårkväll också. Och så är jag jätte förskyld. Typiskt att jag ska bli sjuk två dagar innan Urix. Men det blir säkert bättre tills dess, hoppas jag. Iallfall, så hade jag inget att göra igårkväll så jag började rita lite. Det var verkligen längesen. Kommer ihåg innan, då brukade jag alltid ta fram papper och penna och sätta mig & rita på kvällarna. Fast det var ett tag sen nu. Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, kasnke ut eller något, det är ju så fint väder. Men nu måste jag sätta igång och plugga inför fysikprovet som vi ska ha imorgon.

pussses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />