ONEJ!


DETTA HITTADE JAG PÅ WWW.THEVOICE.SE! Asså nej nu är jag skitförbannad, vadfan ska jag göra utan The Voice, jag är ju liksom helt beroende av den satans radiokanalen. Det går inte en sag utan att jag lyssnar på dom. Jag märkte det för någon dag sen när jag satta på radion sp kom det inget ljud från kanalen, så tänkte jag "äh tillfälligt fel kanske" , sen efter nån timme kollade jag igen men det var samma sak, helt tyst. Sen kollade jag efter nån dag och så var det ROCKLÅTAR! Jag blev helt chockad för dom spelar ju inte rock så jag gick in på hemsidan nyss, och fick reda på det värsta någonsin! Thevoice går inte längre varken i Malmö eller Göteborg, vilket är så lågt! Och dom bara försvann helt plötsligt, utan att säga någonting till deras trogna lyssnare. Nu måste jag lyssna på NRJ eller Din Gata, får väl vänja mig =(

Kommentarer
Postat av: modemix

107.5 är bra!! man blir glad av dom låtarna oki. ett tips.

2009-05-08 @ 22:13:45
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />