Onsdag

hejhej.
Har prescis ätit klart, Kom hem från skola för ett tag sen. Skolan var helt okej idag. Vi övade lite på kören också iochmed att vi ska ha våra föreställningar om nån vecka. Imorgon ska vi till ungdoms mottagningen, så det blir en lite annorlunda skoldag imorgon. Min rygg är mycket bättre nu så jag tror jag ska rida idag, men jag hoppas verkligen inte att det blir som förra veckan att jag får skitont direkt efter. Men jag får se hur det blir sen, kanske inte ens rider. Vädret idag har varit piss. Det har ösregnat nästan hela dagen, men nu har de gråa molnen minskat och det är lite klarare ute, fast det blåser som satan. Ska läsa vidare lite nu och svara på komentarer.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: chatila

haha aa..men jag bryter väldigt mycket. när jag är i libaon och ska föra en konversation så skrattar alla inte med mig utan åt mig!:)

haha...kan du?

2009-05-06 @ 16:12:04
URL: http://chatila.blogg.se/
Postat av: chatila

haha aa..men jag bryter väldigt mycket. när jag är i libanon och ska föra en konversation så skrattar alla inte med mig utan åt mig!:)

haha...kan du?

2009-05-06 @ 16:12:28
URL: http://chatila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />