slitna jeans.

Jag fixade ju till min jeans så att dom blev "slitna" eller vad man nu ska kalla det. Jag blev faktiskt ganska nöjd för jag tyckte det blev skitsnyggt. Jag testade som alla sa att man skulle göra med ett rivjärn men det funkade piss. Så det var inte ett bra sätt. Det bästa sättet enligt mig är att ta en sån liten, vass ögonbrynssax. Och så klipp små hål (ca 1-2 cm) bredvid varandra typ såhär -> -- -- -- , hur många hål du gör beror på hur långt du vill att "hacket" ska vara. Sen tog jag sandpapper och sandpapprade över det. Så gjorde jag iallfall och jag blev supernöjd. Det är de svarta byxorna på bilderna nedan som jag har gjort om.


Om man vill typ att det ska vara trådar i hålen så får man typ sitta och pilla ut trådarna en och en, lite jobbigt. Men detta kräver verkligen tålamod hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />