streeesss!

Åh, har nyss avslutat mitt långa samtal med titti, vi har snackat en massa, bla om våra idiotprov imorgon! Asså jag lover jag får ångest så fort jag ser den fula spanskboken. Men titti hjälpte mig lite med engelskan, tack. Hoppas iallfall att det går bra imorgon. Har suttit och kopplat av lite nu en stund med min supergoda jordgubbssmoothie och så har jag målat naglarna, det blev rött denna gången hehe.

Jag kom hem runt nio tiden, efter att vi åt så stack vi ut lite. Har typ bara suttit och gjort ingenting på dagiset. Jag vet inte vad jag gjorde ute när jag egentligen borde ha pluggat. Men jag är sån, som bara skjuter fram saker och ting när jag inte orkar med. Inte bra haha, men japp så kan det gå ibland. Nu ska jag plugga lite iallfall så att jag förhoppningsvis kanske får ett G på provet . Godnatt och önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />