tidsmaskin, tack!

Och jag sitter och kollar igenom bilder från Urix... ångest asså! Asså jag vill fucking tillbaka. Asså jag märker att det är typ det ända vi tjejer har snackat om sen vi kom hem i söndags. Men liksom det var ju så underbart. Vi lärde känna en jävla massa nya och underbara människor på bara nårgra dagar. Man kom så nära, vissa mer än andra. Det var verkligen en ev de bästa resorna jag gjort i mitt liv faktiskt. Jag bara längtar till nästa år då det förhoppningsvis också blir ännu en Urix-festival. Nu ska jag fortsätta kolla igenom mina bilder och ångesta över lsituationen haha.

pussiiies.


i wish you were here, but we are stuck were we are.
it's so far, so hard, this long distance is killing me.

Kommentarer
Postat av: aggis

hehe ja det e hon men duu e också jättesöt =D

2009-05-28 @ 17:57:42
URL: http://aggizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />