Torsdag.

helluu.
Sitter och kollar på gamla avsnitt av vänner, hahah dom såg ju skitroliga ut. Iallfall så kom jag hem för ett tag sen,  vi uppträdde ju idag med kören, det gick ju bra. Fast det var ju inte dom riktiga föreställningen, utan bara test uppvisning om man säger så. Dom riktiga uppvisningarna är första och andra juni.

Nu sitter jag här och försöker lista ut hur fan jag ska klara av fyra prov nästa vecka ! Ångest, verkligen! Imorgon ska jag ha ett litet test, sen på måndag har jag Spansk prov och Engelska prov på hela Great Britain, tisdag har jag Teknin prov, onsdag har jag Fysik prov ! Åh gud, jag fattar inte hur lärarna tänker, " hmm hur ska vi göra livet surt för de stackarns ungdomarna denna veckan då?, jo vi bombar med prov!" Något i den stilen måste det vara ju!


Kommentarer
Postat av: emma

vsg sötnos :)

2009-05-14 @ 19:56:17
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />