utgång.

heejsvejs.
Sitter och har fixat mig och så. kom hem från skolan för ett tag sen, men nu så har jag bytt om och lite sånt. Ska alldelles strax ut med roro och lite annat folk, lite senare på kvällen blir det nog mys kväll och kolla på film hos roro, inte helt säkert men vi får se hur det blir med det. Iallfall så gick Eng-provet inte så bra tror jag, kunde typ ingenting, men vem fan hinner plugga till 4 prov på så kort tid?, Ja inte jag iallfall! Men nu ska jag faktiskt fortsätta fixa mig lite och så sen blir det utgång.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj är du 15?! asså fan va du e lik kenza ibland :D

2009-05-15 @ 17:20:13
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />