home alone.

hellusii.

Är ensam hemaa. skitskönt faktiskt! Skrev ett inlägg igår kväll faktiskt med jag glömde att publicera det haha. Jag stack iallfall hem till min storasyster igår kväll med min kusin och min andra storasyster. Vi kom hem runt ett halv två tiden på natten och snacka om att jag var trött. men kunde dock inte sova, så när jag vaknade idag hade jag världens ångest, ville bara somna om och skita i allt. MEN det gjorde hon inte, för hon är duktig! hehe.

Nu sitter jag iallfall här och kollar på TV medans jag bloggar. Det är ju tisdag idag vilket betyder DESPERATA&UGLY, hihihi blir så lycklig! Ska nog bara ta det lugnt och vara hemma idag. Kan ändå inte gå ut eller så eftersom att jag måste se efter baby. Mamma är ju återigen på sjukhuset och jag vet inte när hon kommer hem. Blir nog imorgon, och alla jobbar. Så därför är jag hemma helt lonely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />