måndag.

hej hopp. Måndag idag, nu vecka, känns skönt, men samtidigt lite jobbigt, komemr bli en jobbig vecka, massa plugg och så. Och på torsdag bryter helvetet loss, ska på en jävla orientering i SKOGEN! Åhh, jävla skitbajsf*tta. Hatar sånt! Äsch ialflall så var skoldagen helt okej idag, men slutade kl fyra vilket var lite drygt, och det var lite rörigt i skolan idag. Poliser och så, en massa slagsmål och annat skit...

Annars var det helt okej, är hemma nu och har inget bättre för mig än att sitta med min kära vän, datorn, hehe. Ska nog upp och äta lite och så sen vet jag inte vad jag sak sysselsätta mig med resten av dagen. pusses.



Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: Okej. Samma för mig :/

haha, min buss går vid 7, och jag behöver en och en halv timma på mig på morgonen ;D Eller behöver nog egentligen inte det, men gillar inte att stressa ^^



Oj :o tack för att du sa det :D

2009-11-23 @ 17:00:06
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />