monday.

hejhopp sötknoppar.

Idag har varit en väldigt lång skoldag, ganska dryg faktiskt. Och för nästan första gången var JAG med på idrotten hihi, tycker jag förtjänar en present! Annars var skolan helt okej idag, och jag måste bara säga att jag nog inte har skrattat så mycket på en lektion som idag haha. Fyfan säger jag bara!

Nu sitter jag iallfall här och ska alldelles strax fortsätta med mitt pluggande, eftersom att jag har prov de kommande tre veckorna och ännu en gång kommer provångesten fram!, & den tar kål på mig! Aja det är bara att hålla ut för det är inte mycket kvar. Tiden går ju så snabbt! Redan på torsdag är det dags för gymnasiemässa, och sedan är det gymnasievalet som ska göras och jag har världens ångest! Har ingen aning om varken vilken skola jag vill söka in till eller vilken linje... "/

Justdet, glömde säga att jag typ tog en bloggpaus igår eftersom att jag var upptagen hela dagen med en massa, var på bröllop på kvällen och under dagen gick tiden bara åt till att fixa sig. Nu sak jag faktiskt gå och sätta på mig myskläder för jag hatar att ha skolkläder hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />