söndag.

Wiiihoo, kan inte tro det är sant, att jag är vaken såhär tidigt på en helg! haha. Ja det är ju såklart tack vare rebecca som inte kan sova längre än till tio typ haha, det e sånt man får stå ut med när man sover över med henne. Vi hade ganska kul igår kväll iallfall, vi gick ut en runda med melisa & roro med vovvsingarna, och det hände en sjuk sak. Iblanb förstår jag mig inte på folk helt seriöst.

Vi var ju och promenerade med hundarna och så ser vi att det är en familj på andra sidan gatan med två skitstora hundar, en rottweiler och en bullmastiff, och fy satan vad stora dom var, och dom va fan lösa! inte ens ett halsband runt halsen, och vad händer då om inte den ena kommer rusande mot oss över gatan och springer rakt emot baby, inte alls en trvlig hund, den höll ju fan på att äta upp båda mig och min baby, och dom idioterna bara står på andra sidan gatan o kallar på sin hund, och jag försökta såklart lyfta upp baby men den andra feta hunden var sjukt stor, fyfan vad jag blev rädd asså, skakade i hela kroppen, trodde fan den skulle äta upp min lilla baby! Till slut (efter ett år) kom dem över o tog hundjäveln, jag satte ner baby och såklart kommer den springade en gång till!

Tycker det e sjukt vad dumma människor det finns ibland, åh blir så irriterad. håll koll på era hundar!

Efter att vi var ute stack vi alla hem till mig och bara tjockade oss med chops och läsk, sen bar det ut igen en runda. Resten av natten spenderades framför datorn. :*

Så jävla sur att jag inte hittar min kamera laddare!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo men jag tycker det ska bli skönt med skola :)!

2009-11-22 @ 13:49:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: Va bra :D Får se om jag tycker också den är bra ikväll :)

2009-11-22 @ 13:55:01
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />