tisdag.

Hej hopp,

dagen har varit ganska bra idag faktiskt. Till att börja med fick jag en perfekt start på dagen eftersom att jag la mig sjukt tidigt igår, la ju mig klockan tio typ. Så jag fick en jävla massa sömn och var inte alls lika trött imorse, vilket känns så jävla skönt. Sen har skoldagen varit ganska kort idag så det var ännu bättre. Slutade klockan två och vi hade matteprov sista lektionen, det var ganska svårt så jag hoppas jag får bra resultat.

aja nu sitter jag iallfall här och typ har inte mycket att göra, har inte så mycket läxor denna veckan så det känns skönt. Ska alldelles strax upp och äta och så för jag hör hur min mage skriker av hunger hehe, tjockis.



Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Vilken härlig blogg du har!

2009-11-24 @ 15:58:43
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />