torsdag.

hej bloggisen.

sorry att jag inte uppdaterade igår (ni höll säkert på att dö utan mitt bloggande om mitt tråkiga liv, haha), Men jag hann inte verkligen. Skola först sen Egentligen öppet hus men det blev en massa klydd och så, senare på kvällen hade jag ridning. Kom hem vid typ halv nio tiden, hoppade raka vägen in i duschen och så var det datan som gällde tills jag gick in och la mig.

Hade en jävla huvudvärk igår & det kändes som om mitt huvud skulle sprängas vilken sekund som helst, så idag var det fortfarande så, så jag stanande hemma från skolan, har sovit bort hela dagen typ hehe.
Egentligen är det öppet hus idag igen för gymnasie skitet men vet inte om mitt huvud tillåter att jag går så jag kasnke struntar i det också....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />