torsdag.

Ohhhh!!!! Skrev nyss ett helt jävla inlägg så bara jag råkar radera det, vill slå mig själv med en pinne nu!! haha, jag är bara för dum ibland. Orkar fan heller skriva om allting igen, min energi är snart slut. Specciellt efter dagens idrottslektion, jag börjar ju bli bra på det här med att vara med på lektioner och så hehe! *puss på mig*

Är iallfall hemma nu o är sjukt trött, vill bara sova, men måste vänta tills det blir tillräckligt sent haha. Och ni undrar säkert varför jag inte har lagt upp så mycket bilder på sista tiden (eller ni kasnke inte vill det, men ni får veta ialflall), jag hittar inte min jävla kamera laddare! Hur dum kan man vara o bara tappa bort en hel jävla laddare!? Okej ska sluta svära nu haha, jävla idiot raghaad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />