trams.

hejhopp!

sitter just nu med fisen rebecca och vi har haft en massa kul. Skrattat en massa åt en jävla massa onödigt skit. Men ja, vår humor är lite speciell! Nu har vi nog slut på skratt tror jag... äh ni trodde det va! Nejnej, vi ska skratta tills vi somnar.

Haha nej nu dummar jag mig bara, men vi ska alldelles strax sätta igång med att tjocka oss med allt godis och annat onyttigt som rebecca har tagit med sig hit. Och så ska vi även kolla igenom alla tramsbilder som vi har tagit denna vilda kväll, och om ni har väldigt tur kasnke jag slänger upp några här så ni får se hur söta vi är denna kväll hihi.

Men först ska vi ut på en snabbisrunda hehe. pussar till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />