underbar kväll!

Är hemma nu från en underbar kväll med flickorna. Vi har verkligena haft det jättekul, har inte haft så kul på länge känns det som. Känns så skönt att ibland bara få vara med sina bästa vänner, bara umgås och ha kul! Men en sak kan jag säga er att jag förmodligen inte kommer att kunna prata imorgon haha, känner redan att halsen segar. Vi spenderade det mesta av tiden genom att sätta på de galnaste låtarna och så bara skrek vi och sjöng med allt vad vi kunde. *haha*, Och mitt huve komemr explodera nu känns det som, hör liksom musiken fortfarande i huvudet haha.

Vi åt en jättegod middag när vi kom dit, och så har vi inte gjort så mycket mer än att bara dansar, sjungit, skrikit, skrattat och allt som tillhör ordet "roligt". Kom även på att detta är den sjätte helgen i rad som jag varit på antingen fest eller tjejmiddag, så jag ska nog ta det lugnt nästa helg höhö.

 Och en sak som gjorde mig pissed off ikväll var att min kamera inte var med, som sagt så är den på äventyr i Berlin. Men det togs en massa bilder med tjejernas kameror så jag hoppas att de skicka till mig hehe.

måste bara tillägga att jag har världens bästa vänner & jag älskar dom otroligt mycket, flickor ni är guld värda!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />