1 oktober.

Åh taaaaack gud! Nu är jag äntligen klar. Eller iallfall emd det skriftliga arbetet. Har en plansch (stavning?) som egentligen också måste vara klar till imorgon, men helt seriöst jag klarar inte av detta mer. Kan inte röra mina fingrar, och jag överdriver inte. Har skrivit som aldrig förr och nu tycker jag att jag har gjort tillräckligt.

Iallfall... Oktober nu då. Ny månad. Hösten är här på riktigt nu ju. Nu är det ytterligare ett halvår tills vi får se den riktiga solen. Men det är faktiskt mysigt med höst tycker jag, benvärmare, tjocka halsdukar, stövlar, och massa annat höstigt. Det ända jag tänker på just nu är att jag ska springa upp och slänga mig i sängen exakt nu, för jag är helt slut. Så pussar på er och vi hörs imorgon. love u.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />