dagens pinsammaste!

hahahah justdet, jag glömde berätta en rolig sak som hände idag. Eller rätt pinsamt paktiskt! Jag vet inte varför men av nån konstig anledning börja larmet i typ varje butik vi givk in pipa så fort jag gick in eller ut hahaha. Det var en stackars kille som gick ut samtidigt som jag, så han trodde larmet började pipa för honom så sa han  " det är bara för jag är svarthårig", när kassörskan kom fram haha. Så går vi då in i nästa butik, så piper det igen så kassörskan kommer fram och frågar om jag har nåt i påsen eller om jag har köpt nåt där de glömt att ta bort larmet, men det ända jag hade var praokläder från Burger King och mina skor, så sa reham ja "men ge mig din påse, ska se om det är den eller du som gör så det piper". Så var det påsen, vi tog ut en sak i taget och testade och när vi till slut kom till min sko så pep det igen så fick jag stå där och gräva i skon som en idiot efter någon som inte ens existerade haha, det visade sig vara nåt larm som funnits inuti skon eller nåt? tillslut ville jag inte gå in i fler butiker, vadå pinsamt! =(


Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

haha shit vad jobbigt! xD

2009-10-06 @ 19:52:59
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />