godnatt.

Tjockisen har ätit äntligen en liten bit mat, typ andra målet på dagen. Sjukt konstigt att jag inte har blivit hungrig sen lunch, var ju såhär igår också. Aja whatever, sitter och lyssnar på lite skön musik och bara tar det lungt. Är ganska trött faktiskt, ska nog in och lägga mig snart, men itne än haha! Iallfall så har jag ju kollat på desperate housewives och jag är så irriterad nu, varför ska det alltid sluta när det blir så spännande! Nu måste jag ju vänta en hel vecka innan jag får se fortsättningen, buhu på det! Detta inlägget skulle ju in för längesen men jag råkade klicka mig in på en blåst blondins blogg haha, och där blev man kvar ett tag. Men nu är jag tillbaka och ska raka vägen till min säng. Ska ju upp tidigt imorgon och och gå till jobbet, hahaha nej skojar, det där lät bara så fel. men puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />