home sweet home.

Är hemma från rebecca nu, eller jag har varit det ett tag men har gjort lite annat först och så. Hann inte skriva något igår eftersom att jag vaknade klockan typ 12 tiden av att rebecca väcker mig "raghad snabbt, vi blir hämtade nu!" Så jag verkligen HOPPAR upp ur sängen och slänger ner kläder i en väska och så åkte vi hem till henne.

Vi har haft en massa kul. Vi var typ hemma hela kvällen och bara hade en massa mys och sånt hehe, sen har vi bara varit ute en liten sväng och luffat i regnet. Men största delen av kvällen spenderades hemma hos henne. Det var verkligen inget "ute-väder" för det bara regnade och så.


haha en sjukt gammal bild på mig och rebecca.♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha nej eller hur :D

2009-10-29 @ 18:14:28
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />