i love candy.

halleeow.

Det blev rätt sent igår haha så jag sov länge idag. Men inte så länge faktiskt, till typ ett, sen kom baby och slickade mig i huvudet tills jag vakande haha. Nu sitter jag iallfall och äter godis, tror jag har blivit lite beroende av onyttigheter :(,

Fredag idag då, i vanligt fall brukar jag vara jätteglad idag men eftersom det inte har varit skola på hela veckan så är det inget märkvärdigt med idag. Eller jo faktiskt, fredagar är fredagar, dom är liksom speciella haha. Äsch jag evt inte vad jag skriver, försöker bara skrvia något vettigt men lyckas inte så bar märker jag haha.

Min kusin ringde nyss och bad mig springa hem till henne och ge hennes hund mat eftersom att hon är inte hemma. Och så snäll som jag är ska jag göra det nu. Så pussar sålänge.




Kommentarer
Postat av: Saina

Tack för tipset ,ska du klä ut dig till något ;)?

2009-10-30 @ 16:02:20
URL: http://sainaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />