jävlaf*ttbajs läxoor!

åh min gud! Asså jag klarar inte detta mer, jag har verkligen pluggat röven av mig! Har suttit och pluggat nästan ända sen jag kom hem från skolan vid klockan halv fyra tiden. Den enda tiden jag inte har pluggat är då jag gick upp och åt och så nu för en stund sen då jag var ute med baby en runda. Annars har jag BARA suttit och pluggat, pluggat och pluggat! och jag är så jävla trött på alla bokstäver förhelvete! Ursäkta språket men jag orkar helt seriöst inte mer. Tar en paus nu för jag har fått västa skriv krampen i fingrarna.

Och förlåt för min dåliga uppdatering de senaste dagarna men det har verkligen varit sjukt mycket läxor så jag har verkligen inte haft tid för att blogga. Men efter idag är det slut på detta slaveri-pluggandet, hoppas jag! Och då ska jag fortsätta som vanligt, och bättre. Förresten så lånade min pappa min kamera till jobbet en sak och vad händer inte då, om inte en idiot trycker fel på kameran så den låser sig?! Åh blev så jävla förbannad, så pappa var och lämnade in den idag, får tillbaka den imorgon så då kommer det bilder och så. Nu måste jag tyvärr återgå till mitt pluggande :(, pussar på er!


oohh hon saknar sommaren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />