Jimmy Choo for h&m.

H&M lanserar en ny kollektion, "Jimmy Choo for H&M" den 14 november. ar varit inne och kollat lite och det är en massa sjukt snygga saker kan jag tala om för er! Kunde inte låta bli att bara bläddra vidare och vidare i bilderna. Inte ens lönt att tala om hur snygga skoooorna var! Ja då är det väl bara att vänta till 14 november. Gissa om jag ska besöka H&M då, klart som fan att jag ska haha! Sist de hade en sådan kollektion avr ju när det var Matthew Williamsons kollektion, tyckte inte den var så jättebra så vi får väl hoppas på det bästa denna gången.







Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: JAA! Jag skulle aldrig tveka om nån skulle gett mig biljetter! :) tråkigt att det aldrig kommer hända bara! :'(

2009-10-30 @ 22:21:18
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />