måndag.

ännu en gång fyfyfyfy på mig! Suger på uppdateringen nu märker jag. Men man kan ju inte sitta och blogga bort hela lovet, hehe. iallfall så är jag hos mina kusiner idag igen. Vi sitter och trycker i oss en massa godis och annat gott.

Kom hem för en stund sen. Har varit ute i ösregnet med afro och fortsatt vår försäljning till klassresan. Men fyfan vad jag är blöt nu. Det har ju bara regnat och regnat hela dagen. När ska det sluuuta?! I vanliga fall skulle nog dagen ha spenderats i skolan, men som tur var är det lov nu. Blir inte mycket bloggande idag. puss. ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: åh gott :D

2009-10-26 @ 21:14:44
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />