my dress.








Ja här är klänningen som jag gjorde, visst är den snygg? jag vet! :), Inspirationen kom från klänningen som fanns i typ H&M och Gina Tricot, men min är tubtopp så det blev liksom mer som en egen design, för jag har inte sett den som tubtopp innan. Iallfall, som sagt så blev jag jättenöjd med den och tyckte den blev rätt fin, vilket jag tror att ni också tycker haha. förresten så, de två sista bilderna fick bara följa med, har inte så mycket att göra med klänningen haha. pussar på er.



Kommentarer
Postat av: fanny

för det första så är ditt hår suuper snyggt och för det andra så är klänningen as snygg :)

2009-10-03 @ 12:02:59
URL: http://fannyskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />