nattblogg&sjukling.

hellu!

Klockan är halv två och jag är inte ens trött ,*suck*, finns ju inget att göra såhär sent förutom datorn så det är väl bara att sitta och vänta in tröttheten. Om den nu kommer nångång, annars får jag väl tvinga mig själv till sömns eller nåt haha.

Iallfall så sitter jag här och hostar, täppt i näsan och nyser snart ut min lilla hjärna, mina ögon är helt dumma, det ena ögat bara börjar tåra helt plötsligt när det känner för det. Ja jag är allmänt kass. Visste att jag skulle bli sjuk. Kände det på mig redan för två dagar sen då jag vaknade och hade ont i halsen, vilket jag fortfarande har. Hoppas det är svininfluensan, för då betyder det att den inte är så farlig för mig och då slipper jag oroa mig sen. hehe. Är det nån av er som haft den eller känner nån som har haft den? :)

http://arielleman.files.wordpress.com/2008/04/sjuk.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />