no BK today.

Vaknade runt tolvtiden idag. Eller egentligen vaknade jag först klockan halv åtta och skulle börja fixa mig och sen iväg till praoen. Men eftersom jag av någon kssntig anledning intev sov så mycket inatt utan för det mesta låg och vred i sängen och var vaken, så var jag sjut trött imorse, och jag hade sjuukt ont i min mage. Så jag stannade hemma. Men nu mår jag bättre. Skulle egentligen ut innan men det sket sig, så jag blir nog bara hemma idag, om jag inte gör något sen.


 är såhäääääääääär angry just nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Great!

Med mig är det strålande, händer ikväll då?

2009-10-08 @ 16:32:10
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />