stresstress.

hejhopp.

Blir inte mycket bloggande idag kan jag säga er. För jag är vädigt stressad nu. Det är ju fredag idag (så skönt!), vilket betyder att festen är idag. Börjar inte förens nio men jag måste dit klockan åtta för att fixa en massa och så ska jag öva lite på att vara DJ så det inte blir en massa fel sen när folket kommer haha.

Tycker faktiskt det ska bli skitkul, men jag är ju lite smått nervös eftersom jag har aldrig gjort det innan och så, men äcsh, det kommer gå finfint! Iallfall så gick skolan rätt bra idag, hade redovisning och den gick också jättebra tycker jag. Nu komemr jag inte behöva tänka på skolan en vecka framöver eftersom att det äntligen är lov! Fyfan vad skönt det ska bli, är så trött på skolan....

Aja nu ska jag bara kolla lite saker snabbt på datan sen måste jag gå och försöka kolla vad jag ska ha på mig ikväll, har ingen aning! sen blir det duschen och sen vet jag inte, antagligen börja fixa mig haha. puss. ♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />