YES&NO



regn- eller allt oväder i stort sätt. Men när det har regnat blir verkligen dagen förstörd, iallfall om man vill vara ute eller så. Det ända man kan göra en regning dag är väl att sitta hemma och ha myskväll, kanske kolla film och dricka varm choklad. Inte så hemsk ju men jag hatar iallfall regn.

höst/vinter-mörker- Ju senare på året blir det båda mörkare på mornarna och på kvällarna. Värst är ju i slutet då det är beckmörkt på morgonen och det börjar bli mörkt redan vi fem, sex tiden på eftermiddagarna. buhu.

Har inte så mycket negativt att säga faktiskt. Fick sitta och klämma ut detta ur min lill hjärna haha, där ser ni jag är en positiv människa. Nu kommer en liten den av min väldigt postiva hjärna hihi.



Boomerang jackorna-
Åh dom är så snygga! mer än så behöver jag inte säga.

läsa böcker på kvällarna- Det är så skön avkoppling. Jag brukar alltid läsa innan jag ska sova. Sjukt härligt faktiskt. Brukar hoppa ner i sängen nån timme innan jag ska sova. Då kan jag sitta och läsa i typ timmar haha. Man blir helt trött av det, vilket gör så att man sover bättre tihi.


Musik - Asså tänk efter, musik är nog en av de bästa sakerna som finns! Det finns musik man vill lyssna på när man mår bra,dåligt, argt, YOU NAME IT! finns en låt för allt, Musik är verkligen en lugnande drog! musiken är lite som ens bästa vän, vet liksom alltid vad den ska säga för att få en på rätt humör. puss på musiken!

Ungdoms/tjejfilmer.
Som klassikerna American pie, bring it on, mean girls, en prinsessas dagbok, Lizzie McGuire filmerna o.s.v. Jag älskar såna filmer haha, skulle kunna och kolla på såna filmer en hel dag.


http://metrobloggen.se/UserFiles/18.13902/Image/Boomerang(1).jpghttp://www.indieacoustic.com/images/magenta_notes.jpghttp://medlemsportal.rb.se/upload/Foton%20o%20bilder%20f%C3%B6r%20f%C3%B6reningar/B%C3%B6cker-i-trave.gifhttp://youngpost.files.wordpress.com/2009/05/meangirls11.jpg



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde satsta på nåt stylist program eller frisör.Du skulle passsa i det yrket. Eller har du andra planer :P

2009-10-04 @ 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />