back in malmö.

hejhej.

Jag är hemma i malmö nu efter en jätterolig helg i Helsingborg med Afro. Vi har verkligen haft jätteroligt, nästan lite för roligt vissa tillfällen haha, inga detaljer nej. haha iallfall så tog vi tåget upp dit i fredags efter skolan och var framme runt sex tiden. Vi var hemma och passade hennes otroligt söta småsyskon den kvällen, det var ju egentligen inte mycket att passa, dom sov ju hela tiden. Men vi var iallfall hemma och såg till dom. Vi satt ute i hennes trädgård och tog det lugnt, satt vid datorn, åt, och lite annat höhö. Nästa dag, som då var igår stack vi till Väla med hennes mamma och åt och kollade kläder och så, sen åkte vi och träffade hennes vänner. Så var vi ute lite och så. Efter det stack jag och afro in till stan och fikade på en jättemysig uteservering med filt och en dundergod Chai Latte. Det blev lite kyligt till slut så vi började röra oss, vi promenerade hem till an av deras kompisar där hennes mamma var och lite senare på kvällen åkte vi hem. Idag gjorde vi inte så jätte mycket, satt mest och dummade oss på rummet och skrattade tills tårarna rann, dock åt en jävla onödiga saker kan jag säga er. Men vad ska man göra, TORR HUMOR! Afros mamma körde oss hem och så har jag duschat, ätit och nu sitter jag här. Är ledig från skolan imorgon så det känns jätteskönt hihi.  Behöver inte tänka på att jag måste in och lägga mig tidigt eller så.

Kameran följde såklart med så det blev några bilder, dock så glömde jag den när vi var ute haha men ja, lite bilder togs iallfall. Lägger in dom snart ska bara ut på en runda med baby. pussen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />